Рубрика: Առողջագետի անկյուն, Առցանց դպրոց, Ծնողական դպրոց

Ինչպես ակտիվ մնալ ինքնամեկուսացման պայմաններում

Ֆիզիկական ակտիվությունը օգնում է պահպանել ինչպես ֆիզիկական , այնպես էլ հոգեկան առողջությունը: Հաշվի առնելով այն իրողությունը, որ շատ մարդիկ, կորոնավիրուսային վարակի պատճառով, ստիպված են մնալ տանը, Բժշկական համաշխարհային կազմակերպությունը մշակել է մեթոդական ձեռնարկ, որում առաջարկվում են սահմանափակ տարածքներում ֆիզիկական ակտիվությունը պահպանելու  պարզ ու անվտանգ միջոցներ:

ԲՀԿ խորհուրդ է տալիս շաբաթական 150ր չափավոր կամ 75ր ակտիվ ֆիզիկական ակտիվություն:

Այս վարժությունները խորհուրդ են տրվում ինքնամեկուսացման մեջ գտնվող առողջ, առանց հիվանդության ախտանիշներ ունեցող մարդկանց:

Օրվա ընթացքում արեք կարճատև ակտիվ ընդմիջումներ.

ֆիզիկական ակտիվ վարժությունների այլընտրանք են աշխատանքները հողամասում, պարը, խաղերը, տան մաքրությամբ զբաղվելը:

gardening-1-324x371

Հետևեք օնլայն սպորտային պարապմունքներին

 

online-900x641

Քայլեք

walk-1-324x371մի նստեք, բոլոր այն աշխատանքները անելիս, որոնք կարելի է կանգնած անել. օր հեռախոսով խոսելիս քայլեք տնով մեկ, քայլք տեղում և այլն

stand-up-416x305

Կանգնած շատ մնացեք

սահմանափակեք  օրվա մեջ նստած և պառկած դիքերը, առավելագույը 30 րոպե, օգտագործեք բարձր դիրքով սեղաններ, կամ հենարաններ, օր կանգնած գիրք կարդացեք

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s